loading...

travel

بازدید : 131
11 زمان : 1399:2

اخذ وقت سفارت بلژيك

اخذ تضميني وقت سفارت بلژيك با حداقل هزينه و در كمترين زمان

درباره كشور بلژيك

بلژيك كشوري در قلب اروپا مي باشد كه پايتخت اين كشور بروكسل مي باشد كه از طرف شمال با هلند، از طرف شرق با آلمان، از طرف جنوب با لوكزامبورگ و از طرف غرب با فرانسه همسايه مي باشد. زبان رسمي مردم بلژيك فرانسوي، هلندي و آلماني مي باشد. براي اخذ ويزا و تعين وقت سفارت بلژيك دانستن نكاتي كه ارائه شد حائز اهميت مي باشد چرا كه هر فردي قبل از سفر به هر نقطه اي بايد اطلاعاتي از آن مكان را در اختيار داشته باشد.

بروكسل پايتخت كشور بلژيك بوده كه داراي اماكن زيبا و تاريخي جهت بازديد مي باشد. پيشنهاد مي گردد جهت سفر به كشور بلژيك محل اقامت خود را شهر بروكسل در نظر بگيريد چرا كه در اين شهر ميتوانيد علاوه بر اين كه بسياري از فرهنگ هاي غني بلژيك را تماشا نماييد، بخشي از اروپا را نيز ديدن نماييد.

سفارت بلژيك

براي مراجعه به سفارتخانه بلژيك در شهر تهران و تعيين وقت سفارت مي توانيد در روزهاي دوشنبه تا پنج شنبه به اين سفارت خانه مراجعه نماييد. براي پيگيري كارهاي مرتبط با اخذ ويزا مي توانيد از ساعت 9 الي 12 برنامه خود را هماهنگ نماييد. در اين بين براي تعيين وقت سفارت بلژيك از ساعت 14 الي 14:30 با مراجعه به بخش تعيين وقت سفارت زماني را رزرو نماييد.

وقت سفارت بلژيك

وقت سفارت كشور بلژيك جهت مصاحبه كردن با افراد متقاضي و انجام امور اخذ ويزا انجام مي گيرد. براي اين كه به كشور بلژيك سفر كنيد پس از ارائه پاسپورت گرفتن ويزا امري لازم و ضروري مي باشد. از اين رو جهت اخذ ويزا هر فردي بايد مراحلي را سپري كند كه يكي از مهم ترين اين مراحل تعيين وقت سفارت مي باشد.

بعد از اين كه مدارك تكميل شده و به سفارت خانه بلژيك سپرده مي شود از طرف اين سفارت خانه زماني براي انجام امور وقت سفارت به متقاضي داده مي شود كه به آن وقت سفارت بلژيك گفته مي شود؛ به عبارت ديگر زمان ارائه شده توسط سفارت خانه به مسافرين به منظور مصاحبه و ارائه تمامي مدارك وقت سفارت مي گويند. هدف از اين امر مشخص شدن نوع سفر و مراحل مربوط به كارهاي امنيتي مي باشد. با ادامه اين مطلب همراه ما باشيد تا اطلاعات جامعي در رابطه با تعيين وقت سفارت كشور بلژيك به دست بياوريد.

دريافت وقت سفارت بلژيك

معمولاً در همه سفارت خانه ها براي اخذ ويزا نياز به تعيين وقت سفارت مي باشد. سفارت خانه بلژيك نيز از اين قاعده مستثني نبوده و براي تعيين وقت سفارت بلژيك بايد مراحلي سپري شود. البته قابل توجه اين كه طي توافقي كه ايران با چند كشور اطراف خود داشته است، جهت سفر به اين كشورها اخذ ويزا لازم نيست و تنها از طريق پاسپورت اين امر امكان پذير خواهد بود؛ اما جهت تعيين وقت سفارت كشور بلژيك مسافران و متقاضيان ابتدا بايد تمامي مدارك را كامل نموده و بعد به سفارت خانه كشور بلژيك در تهران مراجعه نمايند.

در نهايت جهت انجام مصاحبه و انگشت نگاري روزي از طرف سفارت خانه رزرو نمايند. اين نكته مهم را بدانيد كه هر سفارت خانه اي سياست ها و نظرات خاص خود را راجع به تعيين وقت سفارت دارد. بعد از ارائه مدارك با توجه به ظرفيت ها و درخواست ها از طرف وزارت خانه بلژيك روزي جهت انجام وقت سفارت ارائه مي شود. به صورت كلي جهت اخذ ويزا و تعيين وقت سفارت زماني حدود سه هفته نياز مي باشد. البته مي‌توان از طريق برخي از آژانس‌هاي معتبر و شركت ها نيز اقدام به اخذ ويزاي فوري و تعيين وقت نمود.

مدارك مورد نياز تعيين وقت سفارت بلژيك

مدارك مورد نياز جهت اخذ ويزا و سپري كردن وقت سفارت بلژيك با توجه به نوع ويزا متفاوت مي باشد. به عنوان مثال جهت ارائه مدارك براي ويزاي تجاري بايد فيش بانكي سه ماه اخير متقاضي كه با گردش سه ميليون تومان به تائيد بانك رسيده باشد را ارائه نمود. علاوه بر اين كپي از مجوز تجارت يا اطلاعيه روزنامه كه به زبان انگليسي ترجمه شده باشد نياز خواهد بود. براي اين كه ويزا صادر شود و افراد به مرحله تعيين وقت سفارت بلژيك برسند تكميل مراحل و مداركي لازم و ضروري مي باشد كه موارد مربوطه به آن به شرح زير مي باشد.

الف-تكميل فرم مربوطه به درخواست ويزا كه مي توان آن را به صورت آنلاين و اينترنتي دريافت نمود و پس از كارهاي مربوط به آن به اين فرم را به سفارت خانه بلژيك تحويل داد.

ب – ارائه سه قطعه عكس رنگي با پشت زمينه سفيد كه به تازگي گرفته شده باشد.

ج- ارائه گذرنامه اي كه اعتبار آن كافي بوده و حداقل سه ماه باشد و در آن دو صفحه خالي وجود داشته باشد. اين صفحات به منظور تائيد نمودن مهر ويزا و جاي خالي ديگر براي مهر خوردن ورودي و خروجي مي باشد.

د- كپي كامل از كل پاسپورت و كپي ويزاي قبلي (اگر سفر كرده باشيد و ويزايي در اختيار داشته باشيد)

و-ارائه اصل و كپي شناسنامه و كارت ملي از تمامي صفحات

ه- نامه اصلي براي اين كه مخالفتي از سمت كار فرما و يا حامي وجود نداشته باشد؛ به عبارت ديگر تاييديه نامه اي كه براي ارائه به سفارت خانه بلژيك.

چند نكته مهم را بايد در هنگام مراجعه جهت تعيين وقت سفارت رعايت نماييد. اگر تمايل داريد كار شما به سرعت پيش برود توصيه مي كنيم به اين موارد توجه بسيار داشته باشيد. اول اينكه بليط رزرو شده رفت و برگشت را در زمان مصاحبه همراه داشته باشيد. عدم ارائه بليط رزرو شده موجب مي شود كه در زمان تعيين وقت سفارت كار شما به زمان ديگري موكول گردد و مراحل انگشت نگاري و مصاحبه انجام نپذيرد.

نكته بعدي اين كه رزرو هتل و محل اقامت نيز در زمان تعيين وقت مصاحبه يكي از كارهاي لازم و ضروري است كه توسط كارشناسان و مسئولين مربوط به تعيين وقت از شما درخواست مي گردد كه عدم ارائه آن نيزسبب عقب افتادگي در اخذ ويزاي بلژيك مي گردد. البته اين نكته را بدانيد كه در زمان مراجعه جهت مصاحبه بايد تمامي مدارك را به صورت كامل و شفاف تحويل دهيد.

تعيين وقت سفارت كشور بلژيك براي انواع ويزاها

براي سفر به كشور بلژيك جهت انجام امور پزشكي، ملاقات خانواده، مراحل انجام كاري و تجاري مداركي به عنوان پايه نياز مي باشد ولي جهت انجام امور اين نوع ويزاها بايد مداركي دال بر سفر خود به بلژيك را ارائه نمود. به عبارت بهتر هدف سفر در زمان تعين وقت سفارت بايد از سوي متقاضي مشخص و نمايان گردد. انواع ويزاي بلژيك و تعيين وقت سفارت بلژيك به مانند ساير كشورهاي عضو پيمان شينگن، ويزاي توريستي، ويزاي تحصيلي، براي ويزاي تجاري مي باشد.

دريافت وقت سفارت بلژيك براي اخذ ويزاي توريستي

ويزاي توريستي خود به تنهايي داراي چهار بخش مي باشد. ويزاي نوع اول كه ويزايي ترانزيتي بوده و فرد مي تواند تنها در فرودگاه بماند و از آن جا به كشوري ديگر سفر نمايد. ويزاي نوع دوم همان ويزاي توريستي كوتاه مدت بوده و ويزاي نوع سوم در واقع ويزاي مالتي پل مي باشد كه به دارند گان اين ويزا اجازه اقامت نود روزه داده مي شود. ويزاي نوع چهارم ويزاي دو بار ورود مي باشد كه به متقاضيان اين اجازه را مي دهند كه براي دو بار به محدوده شينگن وارد شوند.

گرفتن وقت سفارت فوري بلژيك

برخي از متقاضيان و افراد بنا به دلايل كاري تمايل دارند كه وقت سفارت بلژيك و ويزاي اين كشور را به صورت فوري دريافت نمايند. برخي از آژانس و شركت هاي معتبر هستند كه به صورت فوري اقدام به تعيين وقت سفارت از كشور بلژيك و اخذ ويزا مي نمايند؛ اما اين نكته را بدانيد كه جهت سپردن كارهاي مربوط به ويزا حتماً با مشاوران و كارشناسان خبره در اين زمينه مشورت نماييد و پس از آن اطلاعات و مدارك اوليه را در اختيار آنان قرار دهيد.

سپس در انتظار بمانيد تا اين كه كارهاي شما از طريق آژانس و شركت مذكور انجام گيرد. به صورت معمولي نزديك به سه هفته طول مي كشد كه كارهاي مربوط به تعيين وقت سفارت انجام گيرد، اما به صورت فوري مي توان اين مدت زمان را به كمتر از يك هفته رساند. البته هزينه تعيين وقت سفارت به صورت فوري كمي بيشتر از وقت سفارت معمولي است.

اخذ وقت سفارت بلژيك براي افراد خاص

براي افراد خاصي مانند خردسالان و افرادي كه با يكي از اهالي بلژيك ازدواج كرده اند مرحله تعيين وقت سفارت بلژيك به شرح ذيل مي باشد:

  • اگر خردسالي را مي خواهيد همراه خود به بلژيك ببريد بايد فرم اظهار نامه آن را كه توسط والدينش پر مي شود ارائه نماييد. البته ارائه گذرنامه پدر و مادر در روز تعيين وقت سفارت الزامي مي باشد.
  • براي افرادي كه با يكي از اهالي كشور بلژيك ازدواج كرده اند، ارائه كپي گواهي ازدواج و كپي شناسنامه بلژيك فرد متقاضي كه به تائيد اداره پليس رسيده باشد الزامي است.
  • براي تعيين وقت سفارت قصد سفر هر شخصي بايد مشخص گردد و پس از آن اقدام به ارائه مدارك نمايند.

تعيين وقت سفارت بلژيك از كشور هاي عضو شينگن

با ويزاي بلژيك و تعيين وقت سفارت مي توان چندين كشور را هم زمان نزديك به نود روز ديدن نمود. به علت اينكه بلژيك جزو پيمان شينگن مي باشد و پيمان شينگن توافق نامه اي است كه مابين بيست و هشت كشور اروپايي انجام گرفته است كه براساس آن اين كشورها مي توانند بدون رواديد به خاك هم ورود و خروج يابند.

در واقع با ويزاي بلژيك مي توانيد كشورهاي بسياري را بازديد نماييد. البته جهت اخذ ويزاي بلژيك مي توان از ديگر سفارت خانه هاي كشورهاي عضو پيمان شينگن نيز كارهاي مربوطه را انجام داد اما جهت اقامت گرفتن براي ماندن در اين كشور بايد به سفارت خانه بلژيك مراجعه كرد.

هزينه هاي تعيين وقت سفارت بلژيك

به مانند ساير سفارت خانه ها هزينه هايي جهت تعيين وقت سفارت بلژيك نيز از متقاضيان دريافت مي شود. اين هزينه ها مربوط به بخش انگشت نگاري و مصاحبه اي است كه توسط مسئول اين بخش دريافت مي گردد. در زمان مراجعه براي ارائه مدارك به سفارت خانه بلژيك هزينه اي جهت تعيين وقت سفارت از متقاضي دريافت مي شود.

اين هزينه اصلي تعيين وقت سفارت مي باشد. نكته مهم اين كه هزينه تعيين وقت سفارت كشور بلژيك به صورت انفرادي و از هر متقاضي به صورت جداگانه دريافت مي گردد. اين نكته را نيز بدانيد كه هزينه اي از خردسالان براي اين امر دريافت نمي گردد.

نكات مهم در رابطه با وقت سفارت كشور بلژيك

به غير از خردسالان و افراد زير هفت سال مسافران بايد جهت تعيين وقت سفارت بلژيك اقدام نمايند. زمان ارائه شده توسط سفارت خانه با توجه به حجم كار متفاوت مي باشد. اين زمان حدود سه هفته كاري به طول مي انجامد. در زمان مصاحبه دقت كنيد كه جهت عدم ريجكت شدن ويزا و تائيد آن به سوالات مسئولين شفاف و كاملاً صادقانه پاسخ دهيد. هدف سفر را در آن زمان مشخص كرده و مدارك آن را ارائه كنيد. نكته مهم اين كه هزينه صندوق سفارت قبل از تعيين وقت سفارت بايد پرداخت شود..بازديد از مكان هاي

ديدني پس از تعيين وقت سفارت بلژيك

كشور بلژيك داراي ديدني هاي غني و تاريخي فراواني مي باشد. پس از تعيين وقت سفارت بلژيك و اخذ ويزا حالا نوبت به كسب اطلاعات در رابطه با جاذبه هاي توريستي تور بلژيك مي باشد.

ميدان بزرگ بروكسل

يكي از ديدني ترين ميدان هاي جهان شناخته مي شود. اين ميدان به صورت كامل سنگ فرش شده است. سابقه اين ميدان به قرن پانزدهم برمي گردد.

تالار شهر

تنها بناي موجود در ميدان مركزي بروكسل تالار شهر مي باشد. نام ديگر آن هتل ده ويله مي باشد.

كليساي سن ميشل

معماري خيره كننده اين كليسا بسياري از افراد جهان را به سمت خود مي كشاند. تكميل بناي اين كليسا حدود 300 سال زمان برده است.

آتوميوم

مدرن ترين جاذبه شهر بروكسل كه در سال 1985 ساخته شده است، آتوميوم مي باشد.

منبع : گرفتن وقت فوري و تضميني سفارت بلژيك

اخذ وقت سفارت بلژيك

اخذ تضميني وقت سفارت بلژيك با حداقل هزينه و در كمترين زمان

درباره كشور بلژيك

بلژيك كشوري در قلب اروپا مي باشد كه پايتخت اين كشور بروكسل مي باشد كه از طرف شمال با هلند، از طرف شرق با آلمان، از طرف جنوب با لوكزامبورگ و از طرف غرب با فرانسه همسايه مي باشد. زبان رسمي مردم بلژيك فرانسوي، هلندي و آلماني مي باشد. براي اخذ ويزا و تعين وقت سفارت بلژيك دانستن نكاتي كه ارائه شد حائز اهميت مي باشد چرا كه هر فردي قبل از سفر به هر نقطه اي بايد اطلاعاتي از آن مكان را در اختيار داشته باشد.

بروكسل پايتخت كشور بلژيك بوده كه داراي اماكن زيبا و تاريخي جهت بازديد مي باشد. پيشنهاد مي گردد جهت سفر به كشور بلژيك محل اقامت خود را شهر بروكسل در نظر بگيريد چرا كه در اين شهر ميتوانيد علاوه بر اين كه بسياري از فرهنگ هاي غني بلژيك را تماشا نماييد، بخشي از اروپا را نيز ديدن نماييد.

سفارت بلژيك

براي مراجعه به سفارتخانه بلژيك در شهر تهران و تعيين وقت سفارت مي توانيد در روزهاي دوشنبه تا پنج شنبه به اين سفارت خانه مراجعه نماييد. براي پيگيري كارهاي مرتبط با اخذ ويزا مي توانيد از ساعت 9 الي 12 برنامه خود را هماهنگ نماييد. در اين بين براي تعيين وقت سفارت بلژيك از ساعت 14 الي 14:30 با مراجعه به بخش تعيين وقت سفارت زماني را رزرو نماييد.

وقت سفارت بلژيك

وقت سفارت كشور بلژيك جهت مصاحبه كردن با افراد متقاضي و انجام امور اخذ ويزا انجام مي گيرد. براي اين كه به كشور بلژيك سفر كنيد پس از ارائه پاسپورت گرفتن ويزا امري لازم و ضروري مي باشد. از اين رو جهت اخذ ويزا هر فردي بايد مراحلي را سپري كند كه يكي از مهم ترين اين مراحل تعيين وقت سفارت مي باشد.

بعد از اين كه مدارك تكميل شده و به سفارت خانه بلژيك سپرده مي شود از طرف اين سفارت خانه زماني براي انجام امور وقت سفارت به متقاضي داده مي شود كه به آن وقت سفارت بلژيك گفته مي شود؛ به عبارت ديگر زمان ارائه شده توسط سفارت خانه به مسافرين به منظور مصاحبه و ارائه تمامي مدارك وقت سفارت مي گويند. هدف از اين امر مشخص شدن نوع سفر و مراحل مربوط به كارهاي امنيتي مي باشد. با ادامه اين مطلب همراه ما باشيد تا اطلاعات جامعي در رابطه با تعيين وقت سفارت كشور بلژيك به دست بياوريد.

دريافت وقت سفارت بلژيك

معمولاً در همه سفارت خانه ها براي اخذ ويزا نياز به تعيين وقت سفارت مي باشد. سفارت خانه بلژيك نيز از اين قاعده مستثني نبوده و براي تعيين وقت سفارت بلژيك بايد مراحلي سپري شود. البته قابل توجه اين كه طي توافقي كه ايران با چند كشور اطراف خود داشته است، جهت سفر به اين كشورها اخذ ويزا لازم نيست و تنها از طريق پاسپورت اين امر امكان پذير خواهد بود؛ اما جهت تعيين وقت سفارت كشور بلژيك مسافران و متقاضيان ابتدا بايد تمامي مدارك را كامل نموده و بعد به سفارت خانه كشور بلژيك در تهران مراجعه نمايند.

در نهايت جهت انجام مصاحبه و انگشت نگاري روزي از طرف سفارت خانه رزرو نمايند. اين نكته مهم را بدانيد كه هر سفارت خانه اي سياست ها و نظرات خاص خود را راجع به تعيين وقت سفارت دارد. بعد از ارائه مدارك با توجه به ظرفيت ها و درخواست ها از طرف وزارت خانه بلژيك روزي جهت انجام وقت سفارت ارائه مي شود. به صورت كلي جهت اخذ ويزا و تعيين وقت سفارت زماني حدود سه هفته نياز مي باشد. البته مي‌توان از طريق برخي از آژانس‌هاي معتبر و شركت ها نيز اقدام به اخذ ويزاي فوري و تعيين وقت نمود.

مدارك مورد نياز تعيين وقت سفارت بلژيك

مدارك مورد نياز جهت اخذ ويزا و سپري كردن وقت سفارت بلژيك با توجه به نوع ويزا متفاوت مي باشد. به عنوان مثال جهت ارائه مدارك براي ويزاي تجاري بايد فيش بانكي سه ماه اخير متقاضي كه با گردش سه ميليون تومان به تائيد بانك رسيده باشد را ارائه نمود. علاوه بر اين كپي از مجوز تجارت يا اطلاعيه روزنامه كه به زبان انگليسي ترجمه شده باشد نياز خواهد بود. براي اين كه ويزا صادر شود و افراد به مرحله تعيين وقت سفارت بلژيك برسند تكميل مراحل و مداركي لازم و ضروري مي باشد كه موارد مربوطه به آن به شرح زير مي باشد.

الف-تكميل فرم مربوطه به درخواست ويزا كه مي توان آن را به صورت آنلاين و اينترنتي دريافت نمود و پس از كارهاي مربوط به آن به اين فرم را به سفارت خانه بلژيك تحويل داد.

ب – ارائه سه قطعه عكس رنگي با پشت زمينه سفيد كه به تازگي گرفته شده باشد.

ج- ارائه گذرنامه اي كه اعتبار آن كافي بوده و حداقل سه ماه باشد و در آن دو صفحه خالي وجود داشته باشد. اين صفحات به منظور تائيد نمودن مهر ويزا و جاي خالي ديگر براي مهر خوردن ورودي و خروجي مي باشد.

د- كپي كامل از كل پاسپورت و كپي ويزاي قبلي (اگر سفر كرده باشيد و ويزايي در اختيار داشته باشيد)

و-ارائه اصل و كپي شناسنامه و كارت ملي از تمامي صفحات

ه- نامه اصلي براي اين كه مخالفتي از سمت كار فرما و يا حامي وجود نداشته باشد؛ به عبارت ديگر تاييديه نامه اي كه براي ارائه به سفارت خانه بلژيك.

چند نكته مهم را بايد در هنگام مراجعه جهت تعيين وقت سفارت رعايت نماييد. اگر تمايل داريد كار شما به سرعت پيش برود توصيه مي كنيم به اين موارد توجه بسيار داشته باشيد. اول اينكه بليط رزرو شده رفت و برگشت را در زمان مصاحبه همراه داشته باشيد. عدم ارائه بليط رزرو شده موجب مي شود كه در زمان تعيين وقت سفارت كار شما به زمان ديگري موكول گردد و مراحل انگشت نگاري و مصاحبه انجام نپذيرد.

نكته بعدي اين كه رزرو هتل و محل اقامت نيز در زمان تعيين وقت مصاحبه يكي از كارهاي لازم و ضروري است كه توسط كارشناسان و مسئولين مربوط به تعيين وقت از شما درخواست مي گردد كه عدم ارائه آن نيزسبب عقب افتادگي در اخذ ويزاي بلژيك مي گردد. البته اين نكته را بدانيد كه در زمان مراجعه جهت مصاحبه بايد تمامي مدارك را به صورت كامل و شفاف تحويل دهيد.

تعيين وقت سفارت كشور بلژيك براي انواع ويزاها

براي سفر به كشور بلژيك جهت انجام امور پزشكي، ملاقات خانواده، مراحل انجام كاري و تجاري مداركي به عنوان پايه نياز مي باشد ولي جهت انجام امور اين نوع ويزاها بايد مداركي دال بر سفر خود به بلژيك را ارائه نمود. به عبارت بهتر هدف سفر در زمان تعين وقت سفارت بايد از سوي متقاضي مشخص و نمايان گردد. انواع ويزاي بلژيك و تعيين وقت سفارت بلژيك به مانند ساير كشورهاي عضو پيمان شينگن، ويزاي توريستي، ويزاي تحصيلي، براي ويزاي تجاري مي باشد.

دريافت وقت سفارت بلژيك براي اخذ ويزاي توريستي

ويزاي توريستي خود به تنهايي داراي چهار بخش مي باشد. ويزاي نوع اول كه ويزايي ترانزيتي بوده و فرد مي تواند تنها در فرودگاه بماند و از آن جا به كشوري ديگر سفر نمايد. ويزاي نوع دوم همان ويزاي توريستي كوتاه مدت بوده و ويزاي نوع سوم در واقع ويزاي مالتي پل مي باشد كه به دارند گان اين ويزا اجازه اقامت نود روزه داده مي شود. ويزاي نوع چهارم ويزاي دو بار ورود مي باشد كه به متقاضيان اين اجازه را مي دهند كه براي دو بار به محدوده شينگن وارد شوند.

گرفتن وقت سفارت فوري بلژيك

برخي از متقاضيان و افراد بنا به دلايل كاري تمايل دارند كه وقت سفارت بلژيك و ويزاي اين كشور را به صورت فوري دريافت نمايند. برخي از آژانس و شركت هاي معتبر هستند كه به صورت فوري اقدام به تعيين وقت سفارت از كشور بلژيك و اخذ ويزا مي نمايند؛ اما اين نكته را بدانيد كه جهت سپردن كارهاي مربوط به ويزا حتماً با مشاوران و كارشناسان خبره در اين زمينه مشورت نماييد و پس از آن اطلاعات و مدارك اوليه را در اختيار آنان قرار دهيد.

سپس در انتظار بمانيد تا اين كه كارهاي شما از طريق آژانس و شركت مذكور انجام گيرد. به صورت معمولي نزديك به سه هفته طول مي كشد كه كارهاي مربوط به تعيين وقت سفارت انجام گيرد، اما به صورت فوري مي توان اين مدت زمان را به كمتر از يك هفته رساند. البته هزينه تعيين وقت سفارت به صورت فوري كمي بيشتر از وقت سفارت معمولي است.

اخذ وقت سفارت بلژيك براي افراد خاص

براي افراد خاصي مانند خردسالان و افرادي كه با يكي از اهالي بلژيك ازدواج كرده اند مرحله تعيين وقت سفارت بلژيك به شرح ذيل مي باشد:

  • اگر خردسالي را مي خواهيد همراه خود به بلژيك ببريد بايد فرم اظهار نامه آن را كه توسط والدينش پر مي شود ارائه نماييد. البته ارائه گذرنامه پدر و مادر در روز تعيين وقت سفارت الزامي مي باشد.
  • براي افرادي كه با يكي از اهالي كشور بلژيك ازدواج كرده اند، ارائه كپي گواهي ازدواج و كپي شناسنامه بلژيك فرد متقاضي كه به تائيد اداره پليس رسيده باشد الزامي است.
  • براي تعيين وقت سفارت قصد سفر هر شخصي بايد مشخص گردد و پس از آن اقدام به ارائه مدارك نمايند.

تعيين وقت سفارت بلژيك از كشور هاي عضو شينگن

با ويزاي بلژيك و تعيين وقت سفارت مي توان چندين كشور را هم زمان نزديك به نود روز ديدن نمود. به علت اينكه بلژيك جزو پيمان شينگن مي باشد و پيمان شينگن توافق نامه اي است كه مابين بيست و هشت كشور اروپايي انجام گرفته است كه براساس آن اين كشورها مي توانند بدون رواديد به خاك هم ورود و خروج يابند.

در واقع با ويزاي بلژيك مي توانيد كشورهاي بسياري را بازديد نماييد. البته جهت اخذ ويزاي بلژيك مي توان از ديگر سفارت خانه هاي كشورهاي عضو پيمان شينگن نيز كارهاي مربوطه را انجام داد اما جهت اقامت گرفتن براي ماندن در اين كشور بايد به سفارت خانه بلژيك مراجعه كرد.

هزينه هاي تعيين وقت سفارت بلژيك

به مانند ساير سفارت خانه ها هزينه هايي جهت تعيين وقت سفارت بلژيك نيز از متقاضيان دريافت مي شود. اين هزينه ها مربوط به بخش انگشت نگاري و مصاحبه اي است كه توسط مسئول اين بخش دريافت مي گردد. در زمان مراجعه براي ارائه مدارك به سفارت خانه بلژيك هزينه اي جهت تعيين وقت سفارت از متقاضي دريافت مي شود.

اين هزينه اصلي تعيين وقت سفارت مي باشد. نكته مهم اين كه هزينه تعيين وقت سفارت كشور بلژيك به صورت انفرادي و از هر متقاضي به صورت جداگانه دريافت مي گردد. اين نكته را نيز بدانيد كه هزينه اي از خردسالان براي اين امر دريافت نمي گردد.

نكات مهم در رابطه با وقت سفارت كشور بلژيك

به غير از خردسالان و افراد زير هفت سال مسافران بايد جهت تعيين وقت سفارت بلژيك اقدام نمايند. زمان ارائه شده توسط سفارت خانه با توجه به حجم كار متفاوت مي باشد. اين زمان حدود سه هفته كاري به طول مي انجامد. در زمان مصاحبه دقت كنيد كه جهت عدم ريجكت شدن ويزا و تائيد آن به سوالات مسئولين شفاف و كاملاً صادقانه پاسخ دهيد. هدف سفر را در آن زمان مشخص كرده و مدارك آن را ارائه كنيد. نكته مهم اين كه هزينه صندوق سفارت قبل از تعيين وقت سفارت بايد پرداخت شود..بازديد از مكان هاي

ديدني پس از تعيين وقت سفارت بلژيك

كشور بلژيك داراي ديدني هاي غني و تاريخي فراواني مي باشد. پس از تعيين وقت سفارت بلژيك و اخذ ويزا حالا نوبت به كسب اطلاعات در رابطه با جاذبه هاي توريستي تور بلژيك مي باشد.

ميدان بزرگ بروكسل

يكي از ديدني ترين ميدان هاي جهان شناخته مي شود. اين ميدان به صورت كامل سنگ فرش شده است. سابقه اين ميدان به قرن پانزدهم برمي گردد.

تالار شهر

تنها بناي موجود در ميدان مركزي بروكسل تالار شهر مي باشد. نام ديگر آن هتل ده ويله مي باشد.

كليساي سن ميشل

معماري خيره كننده اين كليسا بسياري از افراد جهان را به سمت خود مي كشاند. تكميل بناي اين كليسا حدود 300 سال زمان برده است.

آتوميوم

مدرن ترين جاذبه شهر بروكسل كه در سال 1985 ساخته شده است، آتوميوم مي باشد.

منبع : گرفتن وقت فوري و تضميني سفارت بلژيك

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 15
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 4
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 40
  • بازدید ماه : 569
  • بازدید سال : 2137
  • بازدید کلی : 11220
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی