loading...

travel

بازدید : 146
11 زمان : 1399:2

اخذ وقت سفارت اتريش

اخذ تضميني وقت سفارت اتريش با حداقل هزينه و در كمترين زمان

اتريش از كشورهاي اروپايي كمتر شناخته شده اي است كه در سال هاي گذشته سفر به آن رونق بيشتري پيدا كرده است. تعيين وقت سفارت اتريش براي اخذ ويزاي اين كشور از نكات مهمي است كه بايد به آن توجه شود. افراد بايد در هنگام سفر با مراجعه حضوري به سفارت اتريش اقدام به تعيين وقت سفارت اتريش و سپس در زمان مشخص شده براي مصاحبه حضوري به اين سفارت خانه مراجعه نمايند.

در ادامه اين مطلب سعي كرده ايم هم انگيزه هاي سفر به اتريش را مورد بررسي قرار دهيم و هم در مورد تعيين وقت سفارت اتريش و مدارك مورد نياز براي اخذ ويزا اشاره كنيم.

اطلاعات و شرايط سفارت اتريش براي ويزاي تحصيلي

يكي از مهم ترين انگيزه هاي سفر به اتريش، ادامه تحصيل در اين كشور است. دانشگاه هاي معتبري در اتريش قرار دارند كه مي توانند براي ادامه تحصيل ايرانيان جذاب باشند. هرچند اتريش داراي دانشگاه هاي معتبري به اندازه ديگر كشورهاي اروپايي نيست اما يكي از دانشگاه هاي معتبر اين كشور به نام دانشگاه موسيقي و هنرهاي نمايشي گراتس از مهمترين انگيزه هاي تحصيلي براي دانشجويان هنر و موسيقي ايراني است.

هنرجويان مي توانند با سفر به كشور اتريش، در اين دانشگاه كه يكي از ۶ دانشگاه برتر رشته هاي هنري در اروپا است، به ادامه تحصيل بپردازند. به همين علت است كه هنرمندان بسيار زيادي براي ورود به اين دانشگاه تلاش مي‌ كنند.

پس از گرفتن مدارك لازم براي ورود به اين دانشگاه، اقدام به تعيين وقت سفارت اتريش كرده و راهي اين كشور مي شوند. دانشگاه موسيقي و هنرهاي نمايشي گراتس بيش از ۲ هزار دانشجو دارد كه در زمينه موسيقي و هنرهاي نمايشي در 17 دانشكده مجزا مشغول به فعاليت هستند. جالب است بدانيد كه در دانشگاه موسيقي و هنرهاي نمايشي گراتس رشته هاي مختلفي از جمله آهنگسازي، رهبري كنسرت، مهندسي موسيقي يا مهندسي دستگاه هاي موسيقي، بازيگري، طراحي صحنه، آواز، موسيقي كليساي كاتوليك و پروتستان تدريس مي‌شود كه مورد آخر تنها ويژه دانشجويان با دين و مذهب مسيحي است.

گفته مي شود شهر گراتس با داشتن ۳۵ هزار دانشجو توانسته به عنوان يكي از معتبرترين شهرهاي دانشجويي و دانشگاهي در اروپا شناخته شود و به همين علت است كه افراد با خيال راحت اقدام به تعيين وقت سفارت اتريش كرده و براي حضور در اين شهر و ادامه تحصيل داوطلب مي شوند.

علاوه بر اين دانشگاه، دانشگاه تكنولوژي گراتس هم مورد توجه مهندسان ايراني واقع شده و براي حضور در آن اقدام به تعيين وقت سفارت اتريش مي نمايند. علاوه بر دانشگاه هاي شهر گراتس، دانشگاه هاي معتبر ديگري نيز در اين كشور وجود دارد. هم اكنون دانشجويان ايراني بسيار زيادي در دانشگاه هاي مختلف اتريش در حال تحصيل هستند.

مهمترين دلايل براي دريافت ويزاي توريستي اتريش

علاوه بر ويزاي تحصيلي اتريش كه از پرطرفدارترين ويزا هاي اين كشور است، ويزاي توريستي براي سفر به اتريش نيز طرفداران بسيار زيادي دارد. كشور اتريش از كشورهاي معتبر اروپايي با سابقه اي قديمي و جاذبه هاي تاريخي و گردشگري فراوان است. به همين علت به عنوان يكي از جاذبه هاي توريستي اروپا شناخته مي شود.

گفته مي شود كشور اتريش جاذبه هايي را در دل خود جاي داده كه در هيچ كجاي اروپا و حتي دنيا نمي ‌توانيد به آنها دسترسي داشته باشيد. به همين علت است كه تعيين وقت سفارت اتريش با انگيزه هاي سفرهاي توريستي نيز طرفداران خاص و ويژه خود را دارد و صف طولاني گردشگراني كه براي تعيين وقت سفارت اتريش جلوي سفارتخانه آن تشكيل مي‌ دهند، نشان دهنده اين موضوع است. همچنين بايد گفت كه كشور اتريش نسبت به كشورهاي ديگر اروپايي هزينه ‌هاي پايين تري داشته و براي سفرهاي توريستي مناسب تر است.

اطلاعات لازم در خصوص ويزاي تجاري كشور اتريش

جاذبه هاي تجاري نيز در كشور اتريش وجود دارد كه باعث شده بسياري از تجار ايراني براي سفر به اتريش اقدام كنند. تاجران فرصت مناسبي در كشور اتريش دارند تا با شركت در نمايشگاه‌ هاي بين‌المللي معتبري كه در اين كشور برگزار مي شود و يا سفر به شهر هاي مختلف و صحبت كردن با شركت هاي گوناگون اتريشي، اقدام به همكاري و تجارت با كشور اتريش نمايند. اين تجارت مي‌ تواند دو طرفه صورت پذيرد و هم در زمينه صادرات و هم در زمينه واردات فعاليت هايي با كشور اتريش صورت گرفته شود.

زمينه‌هاي تجاري اتريش بسيار زياد بوده و مي ‌توان از اين فرصت فوق العاده استفاده‌هاي زيادي كرد. تجار ايراني توانسته اند در سال هاي گذشته استفاده هاي مناسبي از اين فضا داشته و با تعيين وقت سفارت اتريش اقدام به سفر به اين كشور كنند و قراردادهاي مناسبي را ببندند.

اطلاع از شرايط تعيين وقت سفارت اتريش و ويزاي كاري اتريش

همچنين با توجه به موقعيت‌ هاي بسيار زياد كاري موجود در كشور اتريش، افراد سعي مي كنند با تعيين وقت سفارت اتريش اقدام به اخذ ويزاي اين كشور نموده و راهي اتريش شوند تا از فرصت هاي كاري موجود استفاده كنند. البته ناگفته نماند با توجه به اينكه اتريش در اتحاديه اروپا قرار دارد قوانين خاصي براي جذب كارگر و مهندس وجود دارد. در واقع كسي كه بخواهد اقدام ارسال دعوتنامه كاري براي شما كند بايد شرايطي را رعايت نمايد.
اين فرد بايد به مدت سه ماه در روزنامه‌ ها، سايت‌ ها و شبكه‌ هاي اجتماعي معتبر اتريشي اقدام به انتشار آگهي استخدام نمايد و فرد مورد نظر خود را در اين كشور پيدا نكند. پس از آن بايد يك آگهي ديگر در كل اتحاديه اروپا براي جذب نيرو بزند كه اين آگهي مي ‌تواند در روزنامه ها يا سايت هاي معتبر اتحاديه اروپا باشد. در صورتي كه فرد مورد نظر خود را در كل اتحاديه اروپا پيدا نكند، مي تواند با ارسال دعوتنامه به هر فردي آن را به كشور اتريش دعوت كرده و به كار گيرد همچنين اين فرد كارفرما بايد بتواند تمامي هزينه هاي فردي كه براي وي دعوت نامه مي‌فرستم را تامين كند در غير اين صورت امكان ارسال دعوتنامه وجود نخواهد داشت.

وقت سفارت اتريش به صورت فوري

يكي از نكاتي كه بايد بدانيد اين است كه دريافت وقت فوري براي سفارت اتريش مشكلات زيادي وجود دارد. سعي كنيد در هر صورتي كه بخواهيد به كشور اتريش سفر كنيد، زمان لازم را براي اخذ ويزا داشته باشيد. توجه كنيد كه ممكن است سفارت اتريش براي ۱ الي ۲ ماه آينده وقت سفارت اتريش را تعيين كند. در نتيجه اگر دعوت نامه اي كه براي شما از طرف خانواده يا از طرف كارفرما رسيده، تنها ۳ يا ۴ هفته وقت داشته باشد، ممكن است پيش از اينكه نوبت شما براي وقت سفارت اتريش شود انقضاي دعوتنامه برسد.

نكته بسيار مهمي كه وجود دارد اين است كه فرقي نمي‌ كند كه كارفرما يا بستگان شما برايتان دعوت مي فرستند، از آن ها بخواهيد كه حتما تاريخ سفر را دو ماه آينده انتخاب كنند. اين كار مي ‌تواند نياز شما به دريافت وقت سفارت اتريش به صورت فوري را از بين ببرند.

البته در صورتي كه شما با شرايطي مواجه شويد كه لازم باشد وقت سفارت فوري اتريش را بگيريد، پيشنهاد مي‌كنيم اين كار را با مشورت شركت هاي معتبري كه در اين زمينه سابقه زيادي دارند انجام دهيد. چرا كه اين شركت‌ ها راهكارهاي قانوني را فراهم مي كنند تا شما بتوانيد به صورت فوري وقت سفارت اتريش را دريافت نماييد. حتما شركت هايي را انتخاب كنيد كه اين شركت ها ملزم به رعايت قانون باشند؛ چرا كه در صورتي كه تقلبي در اخذ وقت سفارت اتريش صورت پذيرد، ممكن است تا مدت‌ ها شما از دريافت ويزاي اتريش محروم بمانيد.

وقت سفارت اتريش براي ويزاي تحصيلي و دانشجويي

همانطور كه گفته شد يكي از انگيزه هاي سفر به كشور اتريش ادامه تحصيل در اين كشور است. شما زماني مي توانيد اقدام به تعيين وقت سفارت اتريش براي ويزاي تحصيلي نماييد كه پذيرش براي تحصيل در يكي از دانشگاه هاي معتبر اتريش را داشته باشيد. در غير اين صورت نمي توانيد وقت سفارت اتريش را تعيين كرده و سپس به فكر پذيرش از دانشگاه باشيد.

يكي از نكاتي كه بايد در مورد پذيرش دانشگاهي اتريش بدانيد اين است كه هيچ كدام از دانشگاه هاي اتريش با مدرك ديپلم فردي را قبول نمي كند. دانشگاه هاي اتريش تنها دانشجوياني را كه در همان رشته تحصيلي در يكي از دانشگاه هاي دولتي و آزاد ايران مشغول به تحصيل هستند را مي پذيرند. شما براي اينكه بتوانيد به يكي از دانشگاه هاي معتبر اتريشي وارد شويد، حتما بايد در كنكور شركت كرده و قبولي دانشگاه را داشته باشيد. اين قبولي بايد دقيقا در همان رشته اي باشد كه قرار است در اتريش نيز آن را ادامه تحصيل دهيد و نمي‌توانيد رشته دانشگاهي خود را عوض كنيد.

همچنين بعضي از دانشگاه ها داراي امتحان هاي ورودي هستند كه شما بايد با شركت در اين امتحان ها صلاحيت خود را براي ورود به دانشگاه نشان دهيد. در صورتي كه اين موارد را انجام دهيد مي توانيد اقدام به تعيين وقت سفارت اتريش كرده و براي ويزاي تحصيلي اقدام كنيد.

مدارك لازم براي سفارت اتريش

مدارك لازم ويزاي تحصيلي براي سفارت اتريش :

  • اصل شناسنامه به همراه ترجمه و كپي كامل
  • اصل پاسپورت به همراه كپي از صفحات 2 و 3 توجه كنيد كه بايد پاسپورت شما بايد اعتبار لازم براي اخذ ويزا داشته باشد.
  • عكس داراي شرايط عكس ويزا . اين عكس بايد در 6 ماه گذشته گرفته شده باشد.
  • پر كردن فرم درخواست رواديد. اين فرم را قبل از مراجعه به سفارت در وقت سفارت اتريش، از سايت اين سفارتخانه دريافت كنيد. اين فرم بايد دقيق و خوانا پرشده و امضا گردد.
  • افتتاح حساب يك حساب ارزي و قرار دادن مبلغ 10هزار يورو در آن و يا معادل آن در يكي از بانك هاي ايراني و تاييديه بانك به همراه ترجمه و كپي از آن ها
  • پرينت گردش مالي سه ماه آخر حساب ريالي متقاضي در ايران
  • اصل نامه پذيرش از دانشگاه و كپي آن
  • گواهي عدم سوء پيشينه به همراه ترجمه تاييد شده توسط وزارت خارجه به همراه كپي آن بايد در وقت سفارت اتريش تحويل سفارت گردد

وقت سفارت اتريش براي ويزاي تجاري

همانطور كه گفتيم موقعيت هاي شغلي بسيار خوبي در كشور اتريش وجود دارد و شما مي توانيد براي كاركردن در اين كشور راهي اتريش شويد. براي سفر كاري به منظور كار كردن در اتريش حتما بايد دعوت نامه اي از طرف كارفرما براي شما ارسال شود كه شرايط خاص خود را دارد كه در قسمت انگيزه هاي سفر به اتريش به آن اشاره كرديم.

ناگفته نماند كه پس از ۴ سال كار كردن در اتريش شما مي ‌توانيد با پرداخت ماليات در اين مدت به كشور اتريش ثابت كنيد كه شهروند خوبي هستيد و درخواست اقامت دائم اتريش را نماييد.

مدارك لازم ويزاي كاري براي سفارت اتريش :

  • اصل شناسنامه به همراه ترجمه و كپي آن ها
  • اصل گذرنامه به همراه كپي – گذرنامه بايد 3 ماه پس از پايان زمان رواديد اعتبار داشته باشد و دو صفحه خالي امضا شده نيز در آن وجود داشته باشد.
  • عكس ويژه صدور رواديد كه از گرفتن عكس 6 ماه نگذشته باشد
  • دعوتنامه معتبر از كارفرما كه شرايط گفته شده را داشته باشد.
  • پرينت گردش مالي به همراه تاييديه بانك و كپي آن ها
  • گواهي تمكن مالي از طرف بانك
  • فيش حقوقي و تاييديه آن توسط بانك به همراه ترجمه و كپي
  • گواهي اشتغال به كار كه مي تواند پروانه كسب، كارت بازرگاني و.. باشد
  • سند ملكي به همراه كپي آن
  • بيمه معتبر

وقت سفارت اتريش براي سفرهاي توريستي

توجه داشته باشيد كه كشور اتريش علاقه زيادي به جذب توريست دارد و از ارزش بالاي گردشگري و توريسم آگاه بوده و در نتيجه سعي مي‌كند با تسهيل گري براي ورود گردشگران به اين كشور سهم توليد ناخالص ملي خود را افزايش دهد. به همين منظور است كه كشور اتريش از جمله كشورهايي است كه در سفارتخانه آن شرايط مناسبي براي اخذ ويزاي اتريش و قبل از آن وقت سفارت اتريش انجام مي شود.

نكته قابل توجه كه بايد اشاره كنيم اين است كه ويزاي توريستي اتريش تنها يك ماه فرصت دارد و فرد متقاضي بايد قبل از اين كه ويزاي وي به اتمام برسد خاك اتريش را ترك نمايد.

مدارك لازم ويزاي توريستي براي سفارت اتريش :

مدارك مورد نياز براي اخذ ويزاي توريستي اتريش همانند مداركي است كه بايد براي كار در اين كشور ارائه دهيد. البته در ويزاي توريستي نيازي به اثبات تمكن مالي نيست اما در عوض بايد انگيزه نامه سفر به كشور اتريش به سفارت اين كشور تحويل داده شود تا سفارت از انگيزه هاي سفر توريستي شما مطمئن گردد.

منبع : وقت سفارت اتريش

اخذ وقت سفارت اتريش

اخذ تضميني وقت سفارت اتريش با حداقل هزينه و در كمترين زمان

اتريش از كشورهاي اروپايي كمتر شناخته شده اي است كه در سال هاي گذشته سفر به آن رونق بيشتري پيدا كرده است. تعيين وقت سفارت اتريش براي اخذ ويزاي اين كشور از نكات مهمي است كه بايد به آن توجه شود. افراد بايد در هنگام سفر با مراجعه حضوري به سفارت اتريش اقدام به تعيين وقت سفارت اتريش و سپس در زمان مشخص شده براي مصاحبه حضوري به اين سفارت خانه مراجعه نمايند.

در ادامه اين مطلب سعي كرده ايم هم انگيزه هاي سفر به اتريش را مورد بررسي قرار دهيم و هم در مورد تعيين وقت سفارت اتريش و مدارك مورد نياز براي اخذ ويزا اشاره كنيم.

اطلاعات و شرايط سفارت اتريش براي ويزاي تحصيلي

يكي از مهم ترين انگيزه هاي سفر به اتريش، ادامه تحصيل در اين كشور است. دانشگاه هاي معتبري در اتريش قرار دارند كه مي توانند براي ادامه تحصيل ايرانيان جذاب باشند. هرچند اتريش داراي دانشگاه هاي معتبري به اندازه ديگر كشورهاي اروپايي نيست اما يكي از دانشگاه هاي معتبر اين كشور به نام دانشگاه موسيقي و هنرهاي نمايشي گراتس از مهمترين انگيزه هاي تحصيلي براي دانشجويان هنر و موسيقي ايراني است.

هنرجويان مي توانند با سفر به كشور اتريش، در اين دانشگاه كه يكي از ۶ دانشگاه برتر رشته هاي هنري در اروپا است، به ادامه تحصيل بپردازند. به همين علت است كه هنرمندان بسيار زيادي براي ورود به اين دانشگاه تلاش مي‌ كنند.

پس از گرفتن مدارك لازم براي ورود به اين دانشگاه، اقدام به تعيين وقت سفارت اتريش كرده و راهي اين كشور مي شوند. دانشگاه موسيقي و هنرهاي نمايشي گراتس بيش از ۲ هزار دانشجو دارد كه در زمينه موسيقي و هنرهاي نمايشي در 17 دانشكده مجزا مشغول به فعاليت هستند. جالب است بدانيد كه در دانشگاه موسيقي و هنرهاي نمايشي گراتس رشته هاي مختلفي از جمله آهنگسازي، رهبري كنسرت، مهندسي موسيقي يا مهندسي دستگاه هاي موسيقي، بازيگري، طراحي صحنه، آواز، موسيقي كليساي كاتوليك و پروتستان تدريس مي‌شود كه مورد آخر تنها ويژه دانشجويان با دين و مذهب مسيحي است.

گفته مي شود شهر گراتس با داشتن ۳۵ هزار دانشجو توانسته به عنوان يكي از معتبرترين شهرهاي دانشجويي و دانشگاهي در اروپا شناخته شود و به همين علت است كه افراد با خيال راحت اقدام به تعيين وقت سفارت اتريش كرده و براي حضور در اين شهر و ادامه تحصيل داوطلب مي شوند.

علاوه بر اين دانشگاه، دانشگاه تكنولوژي گراتس هم مورد توجه مهندسان ايراني واقع شده و براي حضور در آن اقدام به تعيين وقت سفارت اتريش مي نمايند. علاوه بر دانشگاه هاي شهر گراتس، دانشگاه هاي معتبر ديگري نيز در اين كشور وجود دارد. هم اكنون دانشجويان ايراني بسيار زيادي در دانشگاه هاي مختلف اتريش در حال تحصيل هستند.

مهمترين دلايل براي دريافت ويزاي توريستي اتريش

علاوه بر ويزاي تحصيلي اتريش كه از پرطرفدارترين ويزا هاي اين كشور است، ويزاي توريستي براي سفر به اتريش نيز طرفداران بسيار زيادي دارد. كشور اتريش از كشورهاي معتبر اروپايي با سابقه اي قديمي و جاذبه هاي تاريخي و گردشگري فراوان است. به همين علت به عنوان يكي از جاذبه هاي توريستي اروپا شناخته مي شود.

گفته مي شود كشور اتريش جاذبه هايي را در دل خود جاي داده كه در هيچ كجاي اروپا و حتي دنيا نمي ‌توانيد به آنها دسترسي داشته باشيد. به همين علت است كه تعيين وقت سفارت اتريش با انگيزه هاي سفرهاي توريستي نيز طرفداران خاص و ويژه خود را دارد و صف طولاني گردشگراني كه براي تعيين وقت سفارت اتريش جلوي سفارتخانه آن تشكيل مي‌ دهند، نشان دهنده اين موضوع است. همچنين بايد گفت كه كشور اتريش نسبت به كشورهاي ديگر اروپايي هزينه ‌هاي پايين تري داشته و براي سفرهاي توريستي مناسب تر است.

اطلاعات لازم در خصوص ويزاي تجاري كشور اتريش

جاذبه هاي تجاري نيز در كشور اتريش وجود دارد كه باعث شده بسياري از تجار ايراني براي سفر به اتريش اقدام كنند. تاجران فرصت مناسبي در كشور اتريش دارند تا با شركت در نمايشگاه‌ هاي بين‌المللي معتبري كه در اين كشور برگزار مي شود و يا سفر به شهر هاي مختلف و صحبت كردن با شركت هاي گوناگون اتريشي، اقدام به همكاري و تجارت با كشور اتريش نمايند. اين تجارت مي‌ تواند دو طرفه صورت پذيرد و هم در زمينه صادرات و هم در زمينه واردات فعاليت هايي با كشور اتريش صورت گرفته شود.

زمينه‌هاي تجاري اتريش بسيار زياد بوده و مي ‌توان از اين فرصت فوق العاده استفاده‌هاي زيادي كرد. تجار ايراني توانسته اند در سال هاي گذشته استفاده هاي مناسبي از اين فضا داشته و با تعيين وقت سفارت اتريش اقدام به سفر به اين كشور كنند و قراردادهاي مناسبي را ببندند.

اطلاع از شرايط تعيين وقت سفارت اتريش و ويزاي كاري اتريش

همچنين با توجه به موقعيت‌ هاي بسيار زياد كاري موجود در كشور اتريش، افراد سعي مي كنند با تعيين وقت سفارت اتريش اقدام به اخذ ويزاي اين كشور نموده و راهي اتريش شوند تا از فرصت هاي كاري موجود استفاده كنند. البته ناگفته نماند با توجه به اينكه اتريش در اتحاديه اروپا قرار دارد قوانين خاصي براي جذب كارگر و مهندس وجود دارد. در واقع كسي كه بخواهد اقدام ارسال دعوتنامه كاري براي شما كند بايد شرايطي را رعايت نمايد.
اين فرد بايد به مدت سه ماه در روزنامه‌ ها، سايت‌ ها و شبكه‌ هاي اجتماعي معتبر اتريشي اقدام به انتشار آگهي استخدام نمايد و فرد مورد نظر خود را در اين كشور پيدا نكند. پس از آن بايد يك آگهي ديگر در كل اتحاديه اروپا براي جذب نيرو بزند كه اين آگهي مي ‌تواند در روزنامه ها يا سايت هاي معتبر اتحاديه اروپا باشد. در صورتي كه فرد مورد نظر خود را در كل اتحاديه اروپا پيدا نكند، مي تواند با ارسال دعوتنامه به هر فردي آن را به كشور اتريش دعوت كرده و به كار گيرد همچنين اين فرد كارفرما بايد بتواند تمامي هزينه هاي فردي كه براي وي دعوت نامه مي‌فرستم را تامين كند در غير اين صورت امكان ارسال دعوتنامه وجود نخواهد داشت.

وقت سفارت اتريش به صورت فوري

يكي از نكاتي كه بايد بدانيد اين است كه دريافت وقت فوري براي سفارت اتريش مشكلات زيادي وجود دارد. سعي كنيد در هر صورتي كه بخواهيد به كشور اتريش سفر كنيد، زمان لازم را براي اخذ ويزا داشته باشيد. توجه كنيد كه ممكن است سفارت اتريش براي ۱ الي ۲ ماه آينده وقت سفارت اتريش را تعيين كند. در نتيجه اگر دعوت نامه اي كه براي شما از طرف خانواده يا از طرف كارفرما رسيده، تنها ۳ يا ۴ هفته وقت داشته باشد، ممكن است پيش از اينكه نوبت شما براي وقت سفارت اتريش شود انقضاي دعوتنامه برسد.

نكته بسيار مهمي كه وجود دارد اين است كه فرقي نمي‌ كند كه كارفرما يا بستگان شما برايتان دعوت مي فرستند، از آن ها بخواهيد كه حتما تاريخ سفر را دو ماه آينده انتخاب كنند. اين كار مي ‌تواند نياز شما به دريافت وقت سفارت اتريش به صورت فوري را از بين ببرند.

البته در صورتي كه شما با شرايطي مواجه شويد كه لازم باشد وقت سفارت فوري اتريش را بگيريد، پيشنهاد مي‌كنيم اين كار را با مشورت شركت هاي معتبري كه در اين زمينه سابقه زيادي دارند انجام دهيد. چرا كه اين شركت‌ ها راهكارهاي قانوني را فراهم مي كنند تا شما بتوانيد به صورت فوري وقت سفارت اتريش را دريافت نماييد. حتما شركت هايي را انتخاب كنيد كه اين شركت ها ملزم به رعايت قانون باشند؛ چرا كه در صورتي كه تقلبي در اخذ وقت سفارت اتريش صورت پذيرد، ممكن است تا مدت‌ ها شما از دريافت ويزاي اتريش محروم بمانيد.

وقت سفارت اتريش براي ويزاي تحصيلي و دانشجويي

همانطور كه گفته شد يكي از انگيزه هاي سفر به كشور اتريش ادامه تحصيل در اين كشور است. شما زماني مي توانيد اقدام به تعيين وقت سفارت اتريش براي ويزاي تحصيلي نماييد كه پذيرش براي تحصيل در يكي از دانشگاه هاي معتبر اتريش را داشته باشيد. در غير اين صورت نمي توانيد وقت سفارت اتريش را تعيين كرده و سپس به فكر پذيرش از دانشگاه باشيد.

يكي از نكاتي كه بايد در مورد پذيرش دانشگاهي اتريش بدانيد اين است كه هيچ كدام از دانشگاه هاي اتريش با مدرك ديپلم فردي را قبول نمي كند. دانشگاه هاي اتريش تنها دانشجوياني را كه در همان رشته تحصيلي در يكي از دانشگاه هاي دولتي و آزاد ايران مشغول به تحصيل هستند را مي پذيرند. شما براي اينكه بتوانيد به يكي از دانشگاه هاي معتبر اتريشي وارد شويد، حتما بايد در كنكور شركت كرده و قبولي دانشگاه را داشته باشيد. اين قبولي بايد دقيقا در همان رشته اي باشد كه قرار است در اتريش نيز آن را ادامه تحصيل دهيد و نمي‌توانيد رشته دانشگاهي خود را عوض كنيد.

همچنين بعضي از دانشگاه ها داراي امتحان هاي ورودي هستند كه شما بايد با شركت در اين امتحان ها صلاحيت خود را براي ورود به دانشگاه نشان دهيد. در صورتي كه اين موارد را انجام دهيد مي توانيد اقدام به تعيين وقت سفارت اتريش كرده و براي ويزاي تحصيلي اقدام كنيد.

مدارك لازم براي سفارت اتريش

مدارك لازم ويزاي تحصيلي براي سفارت اتريش :

  • اصل شناسنامه به همراه ترجمه و كپي كامل
  • اصل پاسپورت به همراه كپي از صفحات 2 و 3 توجه كنيد كه بايد پاسپورت شما بايد اعتبار لازم براي اخذ ويزا داشته باشد.
  • عكس داراي شرايط عكس ويزا . اين عكس بايد در 6 ماه گذشته گرفته شده باشد.
  • پر كردن فرم درخواست رواديد. اين فرم را قبل از مراجعه به سفارت در وقت سفارت اتريش، از سايت اين سفارتخانه دريافت كنيد. اين فرم بايد دقيق و خوانا پرشده و امضا گردد.
  • افتتاح حساب يك حساب ارزي و قرار دادن مبلغ 10هزار يورو در آن و يا معادل آن در يكي از بانك هاي ايراني و تاييديه بانك به همراه ترجمه و كپي از آن ها
  • پرينت گردش مالي سه ماه آخر حساب ريالي متقاضي در ايران
  • اصل نامه پذيرش از دانشگاه و كپي آن
  • گواهي عدم سوء پيشينه به همراه ترجمه تاييد شده توسط وزارت خارجه به همراه كپي آن بايد در وقت سفارت اتريش تحويل سفارت گردد

وقت سفارت اتريش براي ويزاي تجاري

همانطور كه گفتيم موقعيت هاي شغلي بسيار خوبي در كشور اتريش وجود دارد و شما مي توانيد براي كاركردن در اين كشور راهي اتريش شويد. براي سفر كاري به منظور كار كردن در اتريش حتما بايد دعوت نامه اي از طرف كارفرما براي شما ارسال شود كه شرايط خاص خود را دارد كه در قسمت انگيزه هاي سفر به اتريش به آن اشاره كرديم.

ناگفته نماند كه پس از ۴ سال كار كردن در اتريش شما مي ‌توانيد با پرداخت ماليات در اين مدت به كشور اتريش ثابت كنيد كه شهروند خوبي هستيد و درخواست اقامت دائم اتريش را نماييد.

مدارك لازم ويزاي كاري براي سفارت اتريش :

  • اصل شناسنامه به همراه ترجمه و كپي آن ها
  • اصل گذرنامه به همراه كپي – گذرنامه بايد 3 ماه پس از پايان زمان رواديد اعتبار داشته باشد و دو صفحه خالي امضا شده نيز در آن وجود داشته باشد.
  • عكس ويژه صدور رواديد كه از گرفتن عكس 6 ماه نگذشته باشد
  • دعوتنامه معتبر از كارفرما كه شرايط گفته شده را داشته باشد.
  • پرينت گردش مالي به همراه تاييديه بانك و كپي آن ها
  • گواهي تمكن مالي از طرف بانك
  • فيش حقوقي و تاييديه آن توسط بانك به همراه ترجمه و كپي
  • گواهي اشتغال به كار كه مي تواند پروانه كسب، كارت بازرگاني و.. باشد
  • سند ملكي به همراه كپي آن
  • بيمه معتبر

وقت سفارت اتريش براي سفرهاي توريستي

توجه داشته باشيد كه كشور اتريش علاقه زيادي به جذب توريست دارد و از ارزش بالاي گردشگري و توريسم آگاه بوده و در نتيجه سعي مي‌كند با تسهيل گري براي ورود گردشگران به اين كشور سهم توليد ناخالص ملي خود را افزايش دهد. به همين منظور است كه كشور اتريش از جمله كشورهايي است كه در سفارتخانه آن شرايط مناسبي براي اخذ ويزاي اتريش و قبل از آن وقت سفارت اتريش انجام مي شود.

نكته قابل توجه كه بايد اشاره كنيم اين است كه ويزاي توريستي اتريش تنها يك ماه فرصت دارد و فرد متقاضي بايد قبل از اين كه ويزاي وي به اتمام برسد خاك اتريش را ترك نمايد.

مدارك لازم ويزاي توريستي براي سفارت اتريش :

مدارك مورد نياز براي اخذ ويزاي توريستي اتريش همانند مداركي است كه بايد براي كار در اين كشور ارائه دهيد. البته در ويزاي توريستي نيازي به اثبات تمكن مالي نيست اما در عوض بايد انگيزه نامه سفر به كشور اتريش به سفارت اين كشور تحويل داده شود تا سفارت از انگيزه هاي سفر توريستي شما مطمئن گردد.

منبع : وقت سفارت اتريش

نظرات این مطلب
این نظر توسط FAEZEH در تاریخ 16:19 و 2020/9/7 دقیقه ارسال شده است

عالی ممنون


تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 11
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 4
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 565
  • بازدید سال : 2133
  • بازدید کلی : 11216
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی