loading...

travel

بازدید : 103
11 زمان : 1399:2

خدمات كفسابي و سنگسابي

در سال هاي اخير و با گسترش استفاده از انواع مختلف كفپوش ها، استفاده از موكت براي مفروش كردن كل كف ساختمان به شدت كاهش يافته است. كفپوش هاي مختلف داراي زيبايي خاصي هستند كه همين موضوع بر گسترش آن ها افزوده است؛ اما يكي از دلايلي كه باعث شده تا كفپوش ها علاقه مندان بيشتري را به خود جذب كنند، سادگي تميزكاري آنها است. كفسابي و تميزكاري اين نوع كفپوش ها به سادگي هرچه تمام تر انجام مي شود.

در واقع كفسابي كمك مي كند تا خيلي سريع و ساده و بدون هيچگونه مشكلي كف يك ساختمان تميز شود. ديگر نياز به مصرف بيش از اندازه آب و يا استفاده از تجهيزات مختلف همراه با صرف انرژي بسيار زياد نيست. همچنين تمامي خدمات مربوط به شستن كف ساختمان در محل و با دستگاه هاي پيشرفته انجام مي شود كه خود از مزيت هاي آن محسوب مي گردد.

كفسابي و سنگسابي

موارد استفاده از خدمات كفسابي

يكي از موارد استفاده از سنگسابي، در ابتداي ساخت بنا است. پس از ساخته شدن يك ساختمان چه مسكوني و چه اداري و تجاري، مواد مختلفي بر روي ديوار و كف قرار مي گيرند كه بايد شسته شوند و يا از جاي خود جدا گردند. خدمات سنگسابي مي تواند كمك كند تا در انجام تميزكاري پس از ساخت كامل بنا، بهترين نتيجه را در ساختمان خود تجربه كنيد. در واقع استفاده از اين خدمات در افزايش جلوه واحد ساختماني كمك بسيار زيادي خواهد كرد و همين موضوع مي تواند به بازاريابي فروش يا اجاره ساختمان كمك كند.

خدمات كفسابي علاوه بر ابتداي احداث بنا، پس از مستقر شدن افراد در منزل نيز كاربرد دارد. اگر كف ساختمان سراميك باشد، حتي اگر به صورت مداوم پاك شود باز هم نياز به خدمات كفسابي سراميك وجود دارد. با توجه به لك پذير بودن سراميك اين موضوع براي جلوه دادن به آن بسيار مهم است. درست است كه قيمت در برخي مواقع كمي زياد به حساب مي آيد؛ اما در مقام مقايسه با هزينه هاي شستشوي مداوم فرش و موكت، هزينه كفسابي سراميك ناچيز است.

يكي ديگر از كاربردهاي ساب زني را مي توان عمليات كفسابي موزاييك دانست. موزاييك ها كه عموماً در اماكن عمومي ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرند، به ويژه در هنگام موزاييك كاري، سيمان اضافي و تكه هاي شكسته زيادي دارند كه مي توانند از زيبايي كف كاسته و در برخي موارد مشكلاتي را براي ساكنان ساختمان ايجاد كنند. همچنين اگر قرار است يك واحد مسكوني يا اداري با موزاييك مفروش شود و سپس بر روي آن موكت گذاشته شود، بايد حتماً صاف و تميز باشد. به همين علت است كه ساب زني موزاييك نيز يكي از پركاربردترين كفسابي هاي مورد استفاده است.

سنگسابي هم از موارد مهمي است كه مربوط به كفسابي بوده و نمي توان آن را ناديده گرفت. در واقع شما با استفاده از سنگسابي، هزينه هايي كه براي استفاده از سنگ در هر كجاي ساختمان كرده ايد را جلوه گر مي كنيد. همين موضوع مي تواند هزينه و قيمت كفسابي را براي شما عادي و مقرون به صرفه جلوه دهد. استفاده از خدمات سنگسابي به دليل اهميت بالاي آن مورد توجه بسياري از افراد است.

خدمات كفسابي و سنگسابي در تهران

سنگسابي گرانيت و همچنين كفسابي پاركت نيز از جمله مواردي هستند كه نمي توان به سادگي از كنار آن ها عبور كرد. در واقع به تمامي اين كفسابي ها بايد اهميت ويژه اي داده شود. قطعاً هزينه بسيار زيادي براي استفاده از سنگ گرانيت در ساختمان شده است و همين موضوع اهميت جلوه دادن و تميز نگه داشتن آن را بيش از پيش مشخص مي كند. ساب زني گرانيت البته نياز به تخصص و تجربه دارد كه در ادامه به آن اشاره خواهيم كرد. همچنين كفسابي پاركت از جمله مواردي است كه متأسفانه ناديده گرفته مي شود، اما اهميت بسيار بالايي دارد. انجام اين عمليات بر روي پاركت مي تواند هم بر زيبايي آن بيافزايد و هم عمر پاركت را به شدت افزايش دهد.

فرقي نمي كند ساب زني بر روي چه كفپوشي انجام مي شود. اين عمليات كمك مي كند تا كف شفاف و تميز و عاري از هرگونه لكه كثيفي داشته باشيد و ناهمواري هاي احتمالي به علت بيرون زدگي سيمان و گچ و… از ميان برداشته شود. همچنين مواد مختلفي كه در زمان ساختمان سازي بر روي كف مي ريزند، مثل انواع رنگ و چسب و … با استفاده از خدمات كفسابي به طور كامل از بين مي روند.

اهميت انتخاب كفسابي و سنگسابي

يكي از موارد مهمي كه متأسفانه كمتر به آن پرداخته مي شود، اهميت انتخاب كفساب مناسب براي كف هاي مختلف است. مشخص است كه نبايد به همان روشي كه كف موزاييكي تميز مي شود، به همان روش نيز عمليات كفسابي پاركت صورت پذيرد. به همين علت انتخاب نوع كفسابي ساختمان بايد با دقت و حوصله انجام شود.

علاوه بر اين، جنس موادي كه براي كار مورد استفاده قرار مي گيرد نيز بايد هدفمند باشد و به صورت دقيق انتخاب شود. انتخاب كفساب هم بستگي به اين دارد كه كف با چه چيزي مفروش شده و هم بستگي به ميزان كثيفي و تميزي و همچنين مواد ريخته شده بر روي آن دارد.

اينجاست كه اهميت تجربه در كار خود را بيش از پيش نشان مي دهد. در واقع افراد ماهر دقيقاً مي دانند كه براي شستن و انجام عمليات كفسابي يك محل از چه روش هايي و از چه موادي استفاده كنند. در ادامه مطلب به ويژگي هاي اپراتور كفسابي نيز اشاره خواهيم كرد.


ويژگي هاي اپراتور ساب زني

همانطور كه اشاره شد سنگسابي يك مهارت بسيار مهم است و به توانايي هاي فردي و البته توانايي هاي دستگاه بستگي دارد. فردي كه به عنوان اپراتور كفسابي پشت دستگاه قرار مي گيرد، بايد ويژگي هاي خاص خود را داشته باشد.

يكي از مهمترين ويژگي هايي كه اين فرد بايد به خود اختصاص دهد، دقت و توجه است. اگر اين فرد توجهات لازم و دقت كافي را به خرج ندهد، كار به خوبي انجام نمي شود و در نتيجه كارفرما رضايت كافي را نخواهد داشت. همين عدم دقت در انجام سنگسابي بيشتر خود را بروز مي دهد. اپراتور بايد بتواند با استفاده از دستگاه سنگ را جلا دهد و اگر در سنگسابي ذره اي بي دقتي و بي توجهي شود، كاملاً هويدا و مشخص خواهد بود.

ويژگي ديگر اين فرد كه برخي به عنوان كارگر كفساب نيز از آن ياد مي كنند، آشنايي با دستگاه است. اگر آشنايي كافي با دستگاه وجود نداشته باشد، وي نمي تواند به درستي از آن استفاده كند و در نتيجه نمي توان به حصول يك كار خوب اميدوار بود. بهتر است قبل از كار كردن با دستگاه، تمامي نكات دستگاه به خوبي براي وي جا افتاده باشد تا بتواند به درستي از آن استفاده كند.

تجربه اپراتور نيز يكي ديگر از مواردي است كه بايد مورد توجه واقع شود. فردي كه قرار است خدمات كف سابي را ارائه كند، حتماً بايد علاوه بر ديدن آموزش هاي لازم، تجربه داشته باشد. در واقع بايد گفت كه وي بايد مدتي در كنار يك فرد باتجربه كار كرده باشد تا نكات اصلي مربوط به كار را بلد شده باشد. برخي نكات شايد ساده به نظر برسند، اما در حصول نتيجه خوب اهميت بالايي دارند.

كفساب و ساب زن

پارامترهاي تعيين قيمت كفسابي

يكي از سوالاتي كه اكثر افراد براي انجام كفسابي دارند اين است كه قيمت كفسابي بر اساس چه پارامترهايي تعيين مي شود. با توجه به اينكه بازه قيمتي خدمات كفسابي گسترده است، به نظر مي رسد اهميت تبيين اين موضوع بسيار مفيد و حائز اهميت باشد.

يكي از مواردي كه بايد در مورد قيمت كفسابي اشاره كنيم، جنس كف است. مشخص است كه قيمت ساب زني موزاييك با قيمت ساب زني پاركت متفاوت خواهد بود. تفاوت قيمت به دليل اين است كه كار كردن بر روي هر كدام از اين موارد نياز به تخصص خاص خود را دارد. همچنين متريال هاي مختلف نياز به مواد خاص خود را دارند و همين تفاوت در هزينه اين مواد مي تواند قيمت خدمات را بالا يا پايين ببرد.

علاوه بر اين موارد، سختي انجام هر پروژه نيز بر قيمت پروژه اثر مي گذارد. براي مثال كفسابي يك ساختمان با گوشه هاي كم و تو رفتگي و بيرون آمدگي كم، قطعاً زمان كمتر و هزينه كمتري خواهد داشت. به همين علت است كه تمامي اين موارد در هنگام قيمت گذاري براي كفسابي مورد توجه قرار مي گيرد.

در تفاوت قيمت هايي كه براي سنگ سابي در بين شركت هاي مختلف وجود دارد نيز تمامي اين موارد دخيل هستند. براي مثال شركت هايي كه از دستگاه حرفه اي و با كيفيت استفاده مي كنند، قيمت هاي بالاتري را بر روي خدمات كفسابي خود قرار مي دهند. مشخص است كه هرچه دستگاه حرفه اي تر باشد، عمليات و خدمات كفسابي بهتر ارائه مي شود و به همين علت قيمت بالاتري را نيز به خود اختصاص مي دهد.

البته بسياري از شركت ها در قيمت گذاري خود اين موارد را رعايت نمي كنند. بسياري از شركت هاي ارائه دهنده خدمات كفسابي با استفاده از يك ليست قيمت واحد و بر اساس متراژ هر پروژه كار مي كنند. در واقع براي اين شركت ها فرقي نمي كند كه كفسابي سراميك انجام مي دهند يا قرار است عمليات ساب زني ساختمان صورت پذيرد، در هر صورت قيمت ها بر اساس متراژ كار محاسبه مي شوند.

همچنين قيمت خدمات در تهران با ديگر شهرها متفاوت است. خدمات كفسابي در شهرهاي كوچك با قيمت هاي كمتري صورت مي پذيرد. در تهران اما قيمت ها كمي بالاتر از ديگر شهرستان ها است و اين خود به دليل وجود هزينه هاي اضافه در پايتخت است. به هيچ عنوان قيمت كفسابي در تهران را با ديگر شهرستان ها مقايسه نكنيد.


نحوه انجام كفسابي هاي مختلف

ساب زني براي هر نوع كف به صورت اختصاصي و با روش ها و ويژگي هاي خاص خود انجام مي شود. در ادامه اين مطلب سعي كرده ايم به برخي از نكات كفسابي هاي مختلف اشاره كنيم.

كفسابي موزاييك

يكي از رايج ترين خدمات نظافت سنگ، كفسابي موزاييك است. همانطور كه گفته شد با توجه به عمليات موزاييك كاري ممكن است مقداري سيمان و گچ و… بر روي موزاييك ايجاد پستي و بلندي نمايد.

براي سنگسابي موزاييك بايد به جنس موزاييك دقت شود. با توجه به اينكه موزاييك هاي مختلفي وجود دارد، بايد سعي شود با علم به اينكه هر موزاييك بايد به چه صورت كفسابي شود، كار به پيش برود.

سنگسابي سنگ

در سنگسابي نيز همانطور كه بيان كرديم، نياز به دقت ويژه اي است. البته نوع سنگ در انجام عمليات سنگسابي بسيار مهم و حائز اهميت است. كفسابي گرانيت با كفسابي سنگ هاي ديگر كاملاً متفاوت است و بايد فردي كه عمليات سنگسابي را انجام مي دهد، اين موارد را مورد توجه قرار دهد.

استفاده از مواد مرغوب و با كيفيت هر چند در هزينه هاي سنگسابي و قيمت كفسابي اثر گذار است، اما باعث رضايت مشتري و بازاريابي دهان به دهان براي كارهاي بيشتر خواهد شد.

يكي از نكات مهم در مورد سنگسابي اين است كه فردي كه در حال انجام عمليات سنگسابي است، بايد دقت كند كه اگر در بين قطعات سنگ، سيمان و يا مواد پر كننده به اندازه كافي وجود ندارد و باعث شده تا آن قسمت به خوبي كفسابي نشود، آن موقعيت ها را با سيمان سفيد يا هر ماده ديگري پر نمايد.

كفسابي پاركت

عمليات ساب زني بر روي كفپوش هاي ارتجاعي مثل پاركت بايد با دقت بيشتري انجام شود. اين كفپوش ها مصنوعي هستند و در ساخت آن ها از مواد پلاستيكي استفاده شده است. به همين علت در هنگام كفسابي بايد به مواردي مثل حرارت دقت ويژه اي به عمل آيد تا از ايجاد آسيب به كفپوش جلوگيري به عمل آيد.

علاوه بر حرارت كه در برخي از دستگاه هاي كفسابي وجود دارد، بايد به نوع مواد شونده نيز دقت شود. مواد شوينده اسيدي كه ميزان اسيد بالايي دارند براي استفاده در خدمات كفسابي پاركت مفيد نيستند و بايد براي كفسابي موزاييك مورد استفاده قرار گيرند. توجه به نوع مواد شوينده براي تمامي كفپوش هاي ارتجاعي از جمله پاركت يكي از نكات اصلي انجام كفسابي است.

كفسابي پاركت

همانطور كه اشاره شد كفسابي يك كار حرفه اي و دقيق است. بهتر است در انتخاب شركت و حتي فردي كه كفسابي ساختمان را به وي مي دهيد دقت كنيد. شركت هاي مختلفي كه به ارائه خدمات كفسابي مي پردازند، ممكن است در اطلاعاتي كه به شما مي دهند اغراق كنند. داشتن اطلاعات دقيق و موشكافانه در مورد اين كار مي تواند به اين انتخاب كمك كند.

همچنين همانطور كه بيان شد، قيمت در شركت هاي مختلف بر اساس پارامترهاي گوناگوني تعيين مي شود كه شما بايد به آن توجه داشته باشيد. در واقع براي اينكه بتوانيد خدمات خوب و مقرون به صرفه اي را كسب كنيد، بهتر است از تجربه ديگران نيز در انتخاب خدمات و شركت كفسابي بهره ببريد.

منبع : بهترين خدمات كفسابي و سنگسابي لوكس

خدمات كفسابي و سنگسابي

در سال هاي اخير و با گسترش استفاده از انواع مختلف كفپوش ها، استفاده از موكت براي مفروش كردن كل كف ساختمان به شدت كاهش يافته است. كفپوش هاي مختلف داراي زيبايي خاصي هستند كه همين موضوع بر گسترش آن ها افزوده است؛ اما يكي از دلايلي كه باعث شده تا كفپوش ها علاقه مندان بيشتري را به خود جذب كنند، سادگي تميزكاري آنها است. كفسابي و تميزكاري اين نوع كفپوش ها به سادگي هرچه تمام تر انجام مي شود.

در واقع كفسابي كمك مي كند تا خيلي سريع و ساده و بدون هيچگونه مشكلي كف يك ساختمان تميز شود. ديگر نياز به مصرف بيش از اندازه آب و يا استفاده از تجهيزات مختلف همراه با صرف انرژي بسيار زياد نيست. همچنين تمامي خدمات مربوط به شستن كف ساختمان در محل و با دستگاه هاي پيشرفته انجام مي شود كه خود از مزيت هاي آن محسوب مي گردد.

كفسابي و سنگسابي

موارد استفاده از خدمات كفسابي

يكي از موارد استفاده از سنگسابي، در ابتداي ساخت بنا است. پس از ساخته شدن يك ساختمان چه مسكوني و چه اداري و تجاري، مواد مختلفي بر روي ديوار و كف قرار مي گيرند كه بايد شسته شوند و يا از جاي خود جدا گردند. خدمات سنگسابي مي تواند كمك كند تا در انجام تميزكاري پس از ساخت كامل بنا، بهترين نتيجه را در ساختمان خود تجربه كنيد. در واقع استفاده از اين خدمات در افزايش جلوه واحد ساختماني كمك بسيار زيادي خواهد كرد و همين موضوع مي تواند به بازاريابي فروش يا اجاره ساختمان كمك كند.

خدمات كفسابي علاوه بر ابتداي احداث بنا، پس از مستقر شدن افراد در منزل نيز كاربرد دارد. اگر كف ساختمان سراميك باشد، حتي اگر به صورت مداوم پاك شود باز هم نياز به خدمات كفسابي سراميك وجود دارد. با توجه به لك پذير بودن سراميك اين موضوع براي جلوه دادن به آن بسيار مهم است. درست است كه قيمت در برخي مواقع كمي زياد به حساب مي آيد؛ اما در مقام مقايسه با هزينه هاي شستشوي مداوم فرش و موكت، هزينه كفسابي سراميك ناچيز است.

يكي ديگر از كاربردهاي ساب زني را مي توان عمليات كفسابي موزاييك دانست. موزاييك ها كه عموماً در اماكن عمومي ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرند، به ويژه در هنگام موزاييك كاري، سيمان اضافي و تكه هاي شكسته زيادي دارند كه مي توانند از زيبايي كف كاسته و در برخي موارد مشكلاتي را براي ساكنان ساختمان ايجاد كنند. همچنين اگر قرار است يك واحد مسكوني يا اداري با موزاييك مفروش شود و سپس بر روي آن موكت گذاشته شود، بايد حتماً صاف و تميز باشد. به همين علت است كه ساب زني موزاييك نيز يكي از پركاربردترين كفسابي هاي مورد استفاده است.

سنگسابي هم از موارد مهمي است كه مربوط به كفسابي بوده و نمي توان آن را ناديده گرفت. در واقع شما با استفاده از سنگسابي، هزينه هايي كه براي استفاده از سنگ در هر كجاي ساختمان كرده ايد را جلوه گر مي كنيد. همين موضوع مي تواند هزينه و قيمت كفسابي را براي شما عادي و مقرون به صرفه جلوه دهد. استفاده از خدمات سنگسابي به دليل اهميت بالاي آن مورد توجه بسياري از افراد است.

خدمات كفسابي و سنگسابي در تهران

سنگسابي گرانيت و همچنين كفسابي پاركت نيز از جمله مواردي هستند كه نمي توان به سادگي از كنار آن ها عبور كرد. در واقع به تمامي اين كفسابي ها بايد اهميت ويژه اي داده شود. قطعاً هزينه بسيار زيادي براي استفاده از سنگ گرانيت در ساختمان شده است و همين موضوع اهميت جلوه دادن و تميز نگه داشتن آن را بيش از پيش مشخص مي كند. ساب زني گرانيت البته نياز به تخصص و تجربه دارد كه در ادامه به آن اشاره خواهيم كرد. همچنين كفسابي پاركت از جمله مواردي است كه متأسفانه ناديده گرفته مي شود، اما اهميت بسيار بالايي دارد. انجام اين عمليات بر روي پاركت مي تواند هم بر زيبايي آن بيافزايد و هم عمر پاركت را به شدت افزايش دهد.

فرقي نمي كند ساب زني بر روي چه كفپوشي انجام مي شود. اين عمليات كمك مي كند تا كف شفاف و تميز و عاري از هرگونه لكه كثيفي داشته باشيد و ناهمواري هاي احتمالي به علت بيرون زدگي سيمان و گچ و… از ميان برداشته شود. همچنين مواد مختلفي كه در زمان ساختمان سازي بر روي كف مي ريزند، مثل انواع رنگ و چسب و … با استفاده از خدمات كفسابي به طور كامل از بين مي روند.

اهميت انتخاب كفسابي و سنگسابي

يكي از موارد مهمي كه متأسفانه كمتر به آن پرداخته مي شود، اهميت انتخاب كفساب مناسب براي كف هاي مختلف است. مشخص است كه نبايد به همان روشي كه كف موزاييكي تميز مي شود، به همان روش نيز عمليات كفسابي پاركت صورت پذيرد. به همين علت انتخاب نوع كفسابي ساختمان بايد با دقت و حوصله انجام شود.

علاوه بر اين، جنس موادي كه براي كار مورد استفاده قرار مي گيرد نيز بايد هدفمند باشد و به صورت دقيق انتخاب شود. انتخاب كفساب هم بستگي به اين دارد كه كف با چه چيزي مفروش شده و هم بستگي به ميزان كثيفي و تميزي و همچنين مواد ريخته شده بر روي آن دارد.

اينجاست كه اهميت تجربه در كار خود را بيش از پيش نشان مي دهد. در واقع افراد ماهر دقيقاً مي دانند كه براي شستن و انجام عمليات كفسابي يك محل از چه روش هايي و از چه موادي استفاده كنند. در ادامه مطلب به ويژگي هاي اپراتور كفسابي نيز اشاره خواهيم كرد.


ويژگي هاي اپراتور ساب زني

همانطور كه اشاره شد سنگسابي يك مهارت بسيار مهم است و به توانايي هاي فردي و البته توانايي هاي دستگاه بستگي دارد. فردي كه به عنوان اپراتور كفسابي پشت دستگاه قرار مي گيرد، بايد ويژگي هاي خاص خود را داشته باشد.

يكي از مهمترين ويژگي هايي كه اين فرد بايد به خود اختصاص دهد، دقت و توجه است. اگر اين فرد توجهات لازم و دقت كافي را به خرج ندهد، كار به خوبي انجام نمي شود و در نتيجه كارفرما رضايت كافي را نخواهد داشت. همين عدم دقت در انجام سنگسابي بيشتر خود را بروز مي دهد. اپراتور بايد بتواند با استفاده از دستگاه سنگ را جلا دهد و اگر در سنگسابي ذره اي بي دقتي و بي توجهي شود، كاملاً هويدا و مشخص خواهد بود.

ويژگي ديگر اين فرد كه برخي به عنوان كارگر كفساب نيز از آن ياد مي كنند، آشنايي با دستگاه است. اگر آشنايي كافي با دستگاه وجود نداشته باشد، وي نمي تواند به درستي از آن استفاده كند و در نتيجه نمي توان به حصول يك كار خوب اميدوار بود. بهتر است قبل از كار كردن با دستگاه، تمامي نكات دستگاه به خوبي براي وي جا افتاده باشد تا بتواند به درستي از آن استفاده كند.

تجربه اپراتور نيز يكي ديگر از مواردي است كه بايد مورد توجه واقع شود. فردي كه قرار است خدمات كف سابي را ارائه كند، حتماً بايد علاوه بر ديدن آموزش هاي لازم، تجربه داشته باشد. در واقع بايد گفت كه وي بايد مدتي در كنار يك فرد باتجربه كار كرده باشد تا نكات اصلي مربوط به كار را بلد شده باشد. برخي نكات شايد ساده به نظر برسند، اما در حصول نتيجه خوب اهميت بالايي دارند.

كفساب و ساب زن

پارامترهاي تعيين قيمت كفسابي

يكي از سوالاتي كه اكثر افراد براي انجام كفسابي دارند اين است كه قيمت كفسابي بر اساس چه پارامترهايي تعيين مي شود. با توجه به اينكه بازه قيمتي خدمات كفسابي گسترده است، به نظر مي رسد اهميت تبيين اين موضوع بسيار مفيد و حائز اهميت باشد.

يكي از مواردي كه بايد در مورد قيمت كفسابي اشاره كنيم، جنس كف است. مشخص است كه قيمت ساب زني موزاييك با قيمت ساب زني پاركت متفاوت خواهد بود. تفاوت قيمت به دليل اين است كه كار كردن بر روي هر كدام از اين موارد نياز به تخصص خاص خود را دارد. همچنين متريال هاي مختلف نياز به مواد خاص خود را دارند و همين تفاوت در هزينه اين مواد مي تواند قيمت خدمات را بالا يا پايين ببرد.

علاوه بر اين موارد، سختي انجام هر پروژه نيز بر قيمت پروژه اثر مي گذارد. براي مثال كفسابي يك ساختمان با گوشه هاي كم و تو رفتگي و بيرون آمدگي كم، قطعاً زمان كمتر و هزينه كمتري خواهد داشت. به همين علت است كه تمامي اين موارد در هنگام قيمت گذاري براي كفسابي مورد توجه قرار مي گيرد.

در تفاوت قيمت هايي كه براي سنگ سابي در بين شركت هاي مختلف وجود دارد نيز تمامي اين موارد دخيل هستند. براي مثال شركت هايي كه از دستگاه حرفه اي و با كيفيت استفاده مي كنند، قيمت هاي بالاتري را بر روي خدمات كفسابي خود قرار مي دهند. مشخص است كه هرچه دستگاه حرفه اي تر باشد، عمليات و خدمات كفسابي بهتر ارائه مي شود و به همين علت قيمت بالاتري را نيز به خود اختصاص مي دهد.

البته بسياري از شركت ها در قيمت گذاري خود اين موارد را رعايت نمي كنند. بسياري از شركت هاي ارائه دهنده خدمات كفسابي با استفاده از يك ليست قيمت واحد و بر اساس متراژ هر پروژه كار مي كنند. در واقع براي اين شركت ها فرقي نمي كند كه كفسابي سراميك انجام مي دهند يا قرار است عمليات ساب زني ساختمان صورت پذيرد، در هر صورت قيمت ها بر اساس متراژ كار محاسبه مي شوند.

همچنين قيمت خدمات در تهران با ديگر شهرها متفاوت است. خدمات كفسابي در شهرهاي كوچك با قيمت هاي كمتري صورت مي پذيرد. در تهران اما قيمت ها كمي بالاتر از ديگر شهرستان ها است و اين خود به دليل وجود هزينه هاي اضافه در پايتخت است. به هيچ عنوان قيمت كفسابي در تهران را با ديگر شهرستان ها مقايسه نكنيد.


نحوه انجام كفسابي هاي مختلف

ساب زني براي هر نوع كف به صورت اختصاصي و با روش ها و ويژگي هاي خاص خود انجام مي شود. در ادامه اين مطلب سعي كرده ايم به برخي از نكات كفسابي هاي مختلف اشاره كنيم.

كفسابي موزاييك

يكي از رايج ترين خدمات نظافت سنگ، كفسابي موزاييك است. همانطور كه گفته شد با توجه به عمليات موزاييك كاري ممكن است مقداري سيمان و گچ و… بر روي موزاييك ايجاد پستي و بلندي نمايد.

براي سنگسابي موزاييك بايد به جنس موزاييك دقت شود. با توجه به اينكه موزاييك هاي مختلفي وجود دارد، بايد سعي شود با علم به اينكه هر موزاييك بايد به چه صورت كفسابي شود، كار به پيش برود.

سنگسابي سنگ

در سنگسابي نيز همانطور كه بيان كرديم، نياز به دقت ويژه اي است. البته نوع سنگ در انجام عمليات سنگسابي بسيار مهم و حائز اهميت است. كفسابي گرانيت با كفسابي سنگ هاي ديگر كاملاً متفاوت است و بايد فردي كه عمليات سنگسابي را انجام مي دهد، اين موارد را مورد توجه قرار دهد.

استفاده از مواد مرغوب و با كيفيت هر چند در هزينه هاي سنگسابي و قيمت كفسابي اثر گذار است، اما باعث رضايت مشتري و بازاريابي دهان به دهان براي كارهاي بيشتر خواهد شد.

يكي از نكات مهم در مورد سنگسابي اين است كه فردي كه در حال انجام عمليات سنگسابي است، بايد دقت كند كه اگر در بين قطعات سنگ، سيمان و يا مواد پر كننده به اندازه كافي وجود ندارد و باعث شده تا آن قسمت به خوبي كفسابي نشود، آن موقعيت ها را با سيمان سفيد يا هر ماده ديگري پر نمايد.

كفسابي پاركت

عمليات ساب زني بر روي كفپوش هاي ارتجاعي مثل پاركت بايد با دقت بيشتري انجام شود. اين كفپوش ها مصنوعي هستند و در ساخت آن ها از مواد پلاستيكي استفاده شده است. به همين علت در هنگام كفسابي بايد به مواردي مثل حرارت دقت ويژه اي به عمل آيد تا از ايجاد آسيب به كفپوش جلوگيري به عمل آيد.

علاوه بر حرارت كه در برخي از دستگاه هاي كفسابي وجود دارد، بايد به نوع مواد شونده نيز دقت شود. مواد شوينده اسيدي كه ميزان اسيد بالايي دارند براي استفاده در خدمات كفسابي پاركت مفيد نيستند و بايد براي كفسابي موزاييك مورد استفاده قرار گيرند. توجه به نوع مواد شوينده براي تمامي كفپوش هاي ارتجاعي از جمله پاركت يكي از نكات اصلي انجام كفسابي است.

كفسابي پاركت

همانطور كه اشاره شد كفسابي يك كار حرفه اي و دقيق است. بهتر است در انتخاب شركت و حتي فردي كه كفسابي ساختمان را به وي مي دهيد دقت كنيد. شركت هاي مختلفي كه به ارائه خدمات كفسابي مي پردازند، ممكن است در اطلاعاتي كه به شما مي دهند اغراق كنند. داشتن اطلاعات دقيق و موشكافانه در مورد اين كار مي تواند به اين انتخاب كمك كند.

همچنين همانطور كه بيان شد، قيمت در شركت هاي مختلف بر اساس پارامترهاي گوناگوني تعيين مي شود كه شما بايد به آن توجه داشته باشيد. در واقع براي اينكه بتوانيد خدمات خوب و مقرون به صرفه اي را كسب كنيد، بهتر است از تجربه ديگران نيز در انتخاب خدمات و شركت كفسابي بهره ببريد.

منبع : بهترين خدمات كفسابي و سنگسابي لوكس

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 2
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 31
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 588
  • بازدید سال : 2156
  • بازدید کلی : 11239
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی